۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

رسوایی مجدد خامنه ای و بر ملا شدن دروغی دیگر

رسوایی مجدد خامنه ای و بر ملا شدن دروغی دیگر


همه خوب بیاد داریم که خامنه ای در خطبه های تاریخی و نفرت انگیز نماز جمعه ۲۹ خرداد در میان صحبت های سرشار از دروغ خود در مورد تهاجم بی رحمانه ساعات اولیه بامداد ۲۵ خرداد به کوی دانشگاه که منجر به کشته شدن دست کم ۵ دانشجو ، مجروح و دستگیر شدن بیش از ۱۶۰ دانشجوی معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۸۸ شد چگونه سعی کرد موضوع را معکوس جلوه داده و گناه آن وحشیگری را به گردن معترضان بیندازد:

" ضربه تروریستی بزنه، مسئله او مسئله سیاسی نیست، برای او چه چیزی بهتر از پنهان شدن درهمین، میان این مردم، مردمی که میخوان راهپیمایی کنن و تجمع کنن، اگر پوششی برای او این تجمعات درست کند، اونوقت مسولیتش با کیست؟ الان همین چند نفری که در این قضایا کشته شدن، از مردم عادی، از بسیج، جواب اینا را کی بناست بده؟ واکنش هایی که به اینا نشون داده خواهد شد؛...تو خیابان از شلوغی استفاده کنند، بسیج را ترور کنند، عضو نیروی انتظامی را ترور کنند،...محاسبه این واکنش ها با کیست؟ انسان دلش خون میشه از بعضی از این قضایا، برن توی کوی دانشگاه جوونا رو، دانشجو ها رو،..اونم دانشجو های مومن و حزب اللهی رو،.. نه اون شلوغ کنها رو،... برن مورد تهاجم قرار بدن، اونوقت شعار رهبری هم بدن!! دل انسان خون میشه از این حوادث... "

پاراگراف بالا بخشی از صحبتهای آن روز خامنه ای در نماز جمعه تهران بود و باز همه خوب به یاد داریم که فردای آن روز، در شنبه خونین، بسیج و نیروی انتظامی با مردم چه کردند و شماری دیگر به کشته ها، زخمی ها و دستگیر شدگان افزودند.
اما از آنجائی که دروغ گویان در بیشتر موارد، خود خویشتن را رسوا می کنند، دیروز فیلمی که توسط یکی از نیروهای مهاجم در بامداد
۲۵ خرداد از حمله لباس شخصی ها و یگان ویژه نیروی انتظامی به کوی دانشگاه گرفته شده بود، از شبکه ماهواره ای بی بی سی فارسی پخش شد که به خوبی نشان داد که تروریست هایی که خامنه ای از آنها به عنوان مسببین کشته و مجروح شدن مردم، بسیجیان و نیروی انتظامی نام برد کسی به جز همان بسیجیان و نیروی انتظامی نبودند.


قرار گرفتن تصاویر تکان دهنده این فیلم که در آن بخشی از مکالمات مهاجمان نیز مفهوم می باشد و
مطالعه دوباره آن بخش از سخنان سرشار از نخوت و نفرت فرمانده این جنایات که در بالا آورده شده ماهیت گروهی که بر جان و مال مردم حکومت می کنند را به خوبی نشان می دهد و به ما نیز یاد آور می شود که نباید اجازه داد نهالی که با خون بی گناهانی همچون ندا و سهراب آبیاری شده به خشکی بگراید و دوران جدیدی از وحشت و خفقان با سرمان سایه افکند.


امروز هدیه همه ما به سهراب در روز تولدش قول ایستادن در کنار هم و ادامه راهش تا رسیدن به حقوق انسانی خود خواهد بود و به راستی که هیچ هدیه ای برای او، خانواده اش و دیگر دوستان شهیدش با ارزشتراز این قول نیست.