۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

پیشنهاد برای دعوت از دانشگاهیان سراسر دنیا جهت شرکت در آکسیون اعتراضی علیه برخوردهای غیر انسانی رژیم جمهوری اسلامی با دانشجویان معترض

مدتیه که در فکر این هستیم که یک آکسیون بزرگ و در صورت امکان، جهانی برای اعتراض به برخورد خشن، غیر قانونی و دیکتاتور مابانه حکومت جمهوری اسلامی با دانشجویان شکل بدیم. بعد از مدتی فکر کردن روی موضوع و شنیدن نظر چند نفر از دوستان به این نتیجه رسیدیم که با دانشگاه های مختلف تماس بگیریم و از همه آنها برای تعطیل کلاس های درس به مدت ۵ یا ۱۰ دقیقه در یک روز خاص و یک ساعت خاص (البته طبیعتا ساعت باید به وقت محلی در نظر گرفته بشه) درخواست همکاری کنیم. مثلا ازشون بخوایم که در روز ۱ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۱۰ کلاس ها رو تعطیل کنن و در یک قسمت دانشگاه جمع بشن و به حمایت از دانشجویان ایرانی و جنبش آزادی خواهی مردم ایران دستاشونو به صورت وی بالا بگیرن و اگه امکانش باشه یک شعار واحد هم به زبان انگلیسی داده بشه.

اما خوب این کاره ساده ای نیست و باید راه های عملی موضوع بررسی بشه.

شاید فرستادن یک متن تاثیرگذار به همراه عکس های مربوط به وقایع اخیر و یاد آوری برخوردهای غیر انسانی رژیم با دانشجویان و مردم معترض به اتحادیه های دانشجویی و درخواست از آنها برای قانع کردن مسؤولین و دانشجویان فکر بدی نباشه.

اگر هم بشه با دانشجویان ایرانی هر دانشگاه تماس گرفت و یک یا چند نفر در هر دانشگاه پیدا کرد که در راستای اجرایی شدن این ایده در دانشگاه خودشون فعالیت کنن به موضوع سرعت بیشتری میبخشه.

اگه شما هم فکر می کنین که این کار شدنی و تاثیرگذارهست، اعلام همکاری کنید. می تونید نظراتتونو تو همین وبلاگ یا تو سایت بالاترین بذارید و شاید حتا بد نباشه که یه گروه برای این کار تشکیل بدیم یا یه وبلاگ مخصوص همین آکسیون به زبان انگلیسی ایجاد کنیم وازدانشگاه هایی که باهاشون تماس گرفته میشه بخوایم که با عضو شدن در وبلاگ اعلام همکاری کنن البته نظراتی که به عنوان راه حل های مفید برای پیشبرد این آکسیون در این نوشته مطرح شدن خام هستن و طبیعتا تغییر میکنن که موضوع مهمی نیست.

منتظر شنیدن نظرات هستیم.


درود بر همه مبارزان راه آزادی در سراسر دنیا